Naar de olifanten en vuurvliegjes.

28 juli 2012 - Kuala Selangor, Maleisië

Om half 4 opgestaan. Vandaag vliegen we weer naar Kuala Lumpur om de rest van de vakantie op het vasteland van Maleisië door te brengen. De taxi heeft ons gebracht naar het vliegveld en het inchecken ging relaxed. Hadden we misschien toch iets later kunnen vertrekken...

Om 6 uur vertrokken, om 8 uur in Kuala Lumpur en daarna de auto opgehaald. Deze zit al flink onder de deuken en krassen. Alles in de auto en op weg naar de olifanten. Volgens de Lonely Planet in de buurt van Temerloh. Daar hebben we veel gezien, alleen geen olifanten. Bij een tankstation gevraagd en uiteindelijk gevonden (na zeker een uur omrijden!). Lotte en Koen helemaal blij, ze kunnen zwemmen met een baby-olifant. Eerst een kleine show, op olifanten rijden en daarna zwemmen. Lotte en Koen vonden het super!

Door naar de vuurvliegjes. Beetje verkeerd gereden, alweer. Vlakbij het park een MacDonalds gevonden, eerst maar even eten na deze lange dag. Het park in Kuala Selangor gevonden waar we slapen, spullen gedropt, kaartjes gekocht voor de tocht in de bootjes met de vuurvliegjes en naar de boten gelopen. Het was heel mooi, al die vuurvliegjes langs het water. Het tochtje duurde niet lang. Terug naar de kamer en lekker slapen. We zijn allemaal moe, Lotte en Koen vooral van het vroege opstaan, wij van de hele dag en vooral van het links rijden in de auto.

1. Jan en Ria:
    29 juli 2012
    Wij vinden het erg leuk om de verhalen en de mooi foto's te bewonderen en wat hebben jullie al veel moois gezien!!!
    Ik denk dat jullie nog heel wat kilometers voor de boeg hebben,rijd voorzichtig en voor de kids een dikke kus en knuffel van ons.