Duik- en snorkeltrip

9 augustus 2012 - Tioman, Maleisië

Vandaag gaat Peter duiken en wij gaan snorkelen. Met de boot naar 2 eilanden, lekker snorkelen. We gaan naar Coral Island en Renggis Island. Peter werd om kwart over 8 al opgehaald en wij vertrokken om 10 uur met de boot. In totaal met 9 mensen gingen we snorkelen. Eerst naar Coral Island. Super mooi plekje om te snorkelen en heel mooi strandje.

Daarna met de boot naar Renggis Island. Er stond een straf windje, dus de boot ging behoorlijk op en neer. Maar goed dat we nog geen lunch hebben gehad :-) Lotte vond het net zo leuk als de Python en Koen vroeg de hele tijd of we er al waren en hoe lang duurt het nog? Bij Renggis Island was het water erg troebel en kon je minder ver kijken, dat was jammer.

Bij een ander eilandje hebben we gelunched en daarna nog een half uurtje snorkelen. Weer een ruig ritje (wel kort dit keer) en we waren weer terug. Lotte en Koen gingen direct weer het water in om te spelen! Wat kunnen zij leuk met elkaar spelen. Peter was om half 4 terug. Nog lekker samen genieten van de laatst uurtjes hier op Tioman. Morgen gaan we helaas al weer terug naar het vasteland.

Het was helemaal helder, dus we hebben nog kunnen genieten van een hele mooie zonsondergang vanaf het terras. Heerlijk gegeten en een paar keer UNO gespeeld. Super vakantie!!!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ria en Herman:
    10 augustus 2012
    Hallo fam.klep.Een laatste berichtje uit Hengelo.We hebben genoten van jullie reisverhalen en prachtige foto's.We wensen jullie een hele goede reis terug.Heel veel liefs een dikke knuffel en tot zondag!
  2. Sandra:
    10 augustus 2012
    Wat een plaatjes weer! Super!
    Leuk jullie gezien en gesproken te hebben gister, tot snel en goede reis!

x Sandra