Melaka en terug naar huis

11 augustus 2012 - Kuala Lumpur, Maleisië

Vanochtend lekker uitgeslapen. We waren om half 10 klaar om te ontbijten. Nog even tijd om Melaka in te lopen op zoek naar souvenirs voor Lotte en Koen. Ze hebben nog een paar Ringget over en willen nog iets kopen van dit geld. Nog afpingelen om ervoor te zorgen dat ze niet teveel betalen. Via Chinatown terug gelopen naar het hotel.

De rugzakken inpakken en alles voor een laatste keer goed controleren. Om 12 uur zijn we klaar om uit te checken. Nog even rustig lunchen in het restaurant onder het hotel. Om half 2 zijn we dan toch maar in de auto gestapt om naar Kuala Lumpur International Airport te rijden. Zo hebben we alle tijd om te rijden...

We waren ruim op tijd om de auto terug te brengen. De auto leeggehaald en alles afgehandeld met de verhuurmaatschappij. Gelukkig kunnen we de auto inleveren zonder extra krassen en deuken! Een wondertje als je soms zag hoe het verkeer was... Dank je Peter!

We hebben in de rij gestaan bij Etihad om in te checken en daarna de vakantie afsluiten met eten bij MacDonalds. Door de douane, kopje koffie, het laatste geld opmaken en tv kijken (Olympische Spelen). Om 8 uur naar de gate en door naar het vliegtuig. Alleen nog naar huis vliegen en dan is de vakantie echt voorbij...