Kuala Lumpur

21 juli 2012 - Kuala Lumpur, Maleisië

Vandaag Kuala Lumpur verkennen. Na het ontbijt zijn we met de monorail richting de Petronas towers gegaan. Vanaf het station was het 15 minuten lopen richting de torens. Gaaf om ze te zien. Eerst foto's gemaakt en vanaf een klein parkje de torens goed gekeken. Daarna naar binnen met een hele grote shopping mall met 6 verdiepingen. Bij een supermarkt wat te drinken gehaald en daarna op zoek naar een zwembad. Peter had gelezen dat die er was in een parkje achter de Petronas towers.

Yes, gevonden! Een klein zwembad met een aantal schaduwplaatsen om te zitten. Heerlijk! Lotte en Koen direct de kleren uit en lekker zwemmen. Na een uurtje relaxen zijn we met de monorail richting Chinatown gegaan. Erg mooi, druk en gezellig! Door Chinatown gelopenmen bij Central Marketing voor erg weinig gegeten. Tijdens het eten had het weer geregend. Toen we buiten kwamen, was het gelukkig weer droog.

Weer terug met de monorail en naar de Starbucks. Van Eugene hadden we gehoord dat je daar lekkere cappuccino kunt drinken. Super lekker na een dag wandelen om af te sluiten met een kop cappuccino.  Lotte en Koen met een lekker taartje.

Zo naar bed, morgen om 5 uur gaan we met de taxi naar het vliegveld voor de vlucht naar Borneo. Waarschijnlijk een paar dagen geen internet....

1. Joyce Telgenhof:
    23 juli 2012
    Hey Eliane & fam.,

Wat ziet het er geweldig uit allemaal. Volgens mij vermaken jullie je daar wel. Prachtig zeg. Geniet er nog van.
    Ik hoop binnenkort nog meer foto's te kunnen bewonderen.

Liefs,
    Joyce