Van west naar oost...

2 augustus 2012 - Marang, Maleisië

Vandaag een lange reis voor de boeg, we gaan van Penang, Georgetown naar de oostkust en wel naar Marang. Dit ligt 50 km ten zuiden van Merang, waar www morgen met de boot vertrekken richting het bounty eiland Redang.

Om half 9 zaten we in de auto. Wat begon met een eindtijd van 14.45 uur, werd steeds later... Op een gegeven moment was het zelfs al 16.00 uur met maar 1 kleine pauze... In het begin viel het rijden wel mee. Mooie redelijk rechte weg en weinig stoplichten. Maar na 1 uur werd het anders. Meer stoplichten, meer dorpjes...de tijd tikte verder. Het was gelukkig niet zo zonnig en dus niet al te heet in de auto.

Uiteindelijk om half 5 op de plaats van bestemming. Wauw, wat een gaaf plekje om te slapen! We hebben een eigen huisje, ongeveer 10 meter van het strand. De eigenaar wil zelfs nog voor ons koken, om half 7 is het eten klaar. En dat tijdens de Ramadan...

Lotte en koen kunnen nog zwemmen voor het eten en wij duiken er ook nog even bij in. Heerlijk water en redelijk hoge golven. Lekker na een dag auto om nog te kunnen zwemmen in de zee. Om half 7 eten, het was heerlijk wat hij voor ons had klaargemaakt. Na het eten hebben we nog over het strand gelopen. Lotte en Koen naar bed en wij hebben nog genoten op het terrasje van het huisje van het uitzicht op zee.

1. Ria en Herman:
    3 augustus 2012
    Hallo klep.Fijn om weer wat van jullie te horen en dat alles naar wens verloopt.Wat een geweldige vakantie en wat zien jullie veel.Ook nu weer van die prachtige foto's. Wat een super mooi strand heerlijk om in het water te zwemmen.Aan de foto's kunnen we zien dat jullie het enorm naar de zin hebben. Heel veel liefs en een dikke knuffel voor Lotte en Koen
  2. Eugene:
    3 augustus 2012
    .....en natuurlijk een dikke knuffel voor Peter en Eliane :)