Naar de Cameron Highlands

29 juli 2012 - Tanah Rata, Maleisië

Vanochtend lekker uitgeslapen. Gisterenavond vroegen ze ons hoe laat we wilden ontbijten. 9 uur, prima. We hebben lekker uitgeslapen en rustig ontbeten, genieten van de rust in het park. Na het eten alles weer inpakken en met de auto richting de Cameron Highlands.

Dit keer ging het rijden een heel stuk beter. We raken er al aan gewend dat we aan de verkeerde kant van de weg moeten rijden. Het eerst stuk ging prima, mooie rechte weg en daarn snelweg. Alleen het laatste stuk was een echte bergweg met heel veel bochten, dus dat ging veel langzamer dan verwacht. Onderweg kwamen we nog een mooie waterval tegen, dus nog even gestopt. Om 2 uur waren we over. Leuk hotel, prima plekje! Even wat drinken en op zoek naar een restaurant om te lunchen.

Lunch viel een beetje tegen, maar wij hadden tijdens het zoeken naar het hotel al gezien dat er een grote speeltuin in het dorp was. Na het eten hebben Lotte en Koen hier super gespeeld. Terug naar het hotel , gedouched en de vieze kleren verzameld voor de was. We wilden eigenlijk even naar de speeltuin terug om te voetballen en daarna koffie te drinken bij de Starbucks, maar dit even voetballen werd ruim een uur voetballen. Eerst met een vader en 2 jongens, later kwam er nog een Engelsman bij. Super gezellig! Nog een groepsfoto en dan maar de koffie meenemen naar de hotelkamer. Lotte en Koen zijn erg moe en ze slapen op de grond deze keer. De familiekamer hadden ze blijkbaar dubbel geboekt...

1. Ria en Herman:
    29 juli 2012
    Hoi KlEP,Wat een super vakantie.Volgend jaar gaan wij ook mee(geintje).Wat een geweldige belevenis.Ook de foto's zijn prachtig.
    Groetjes van opa en oma en nog heel veel plezier.
  2. Sandra Balatoni:
    29 juli 2012
    Super cool Peter en Eliane,
    Vooral die foto's van de Oerang Oetangs. Geweldig.
    Echt een hele mooie bijzondere ervaring. Jullie hebben het verdiend, zeker na het afgelopen jaar!
    Geniet er nog maar lekker van.

Groetjes Sandra.
  3. Annemieke:
    30 juli 2012
    Hallo Eliane Peter Lotte en Koen;
    Wat een super leuke vakantie hebben jullie, vele leuke dingen hebben jullie al gedaan geweldig, en wat een leuke foto's.
    Geniet er nog maar lekker van, de tijd gaat zo snel.

Hele fijne, leuke weken nog.
    Lieve groetjes
    Ferdy en Annemieke.xxx