Tanah rata

30 juli 2012 - Tanah Rata, Maleisië

Lekker geslapen! Hier koelt het goed af 's avonds en dat slaapt erg goed. Lotte en Koen hebben op de grond geslapen, geen probleem. We hebben lekker buiten kunnen ontbijten, in het zonnetje. Na het eten zijn we naar de theeplantage gereden. De afslag was erg lastig te vinden. Eenmaal gevonden was het een beetje een smal weggetje naar boven. Dit is een enorme uitdaging, helemaal als je links moet rijden en tegenliggers krijgt op deze weg. Na 5 km kwamen we een slagboom tegen met een mannetje. Op maandag gesloten! Konden we de hele weg weer terug zonder de plantage gezien te hebben. Wel een paar mooie foto's kunnen maken en genieten van het uitzicht.

Daarna zijn we naar de Butterfly Farm geweest. Ze hadden daar veel vlinders en andere dieren zoals schildpadden, spinnen en slangen! Lotte en Koen vonden het helemaal super! Het was er binnen gelukkig niet zo warm als we hadden verwacht. Nog even kijken bij de souvenirs en doorrijden naar een andere theeplantage. Kijken of deze open is...

15 km voorbij Tanah Rata was een andere theeplantage. Een iets bredere weg om op te rijden. Alleen weer een slagboom en een mannetje die zei dat de plantage gesloten is. Gelukkig mochten we nu wel doorrijden om te bekijken. Erg mooie weg naar de plantage toe en een super uitzicht op de hill view! Heerlijk even genieten! Teruggereden naar het hotel en lekker gedouched met warm water. Het stadje ingelopen, bij een Indiër gegeten, was super lekker en heet! Na het eten met Lotte en Koen naar de speeltuin, konden ze nog lekker klimmen tot het donker werd en daarna heerlijk een kopje koffie bij de Starbucks. Genieten van een heerlijk kopje cappuccino in Maleisie.

Kids op bed, wij nog even heerlijk gelezen... Genieten deze vakantie!

1. Ria en Herman:
    31 juli 2012
    Hallo fam.KLEP.Het is fijn om elke keer te lezen dat het goed met jullie gaat.Was is die schildpad groot! Hij was natuurlijk geweldig om te zien.Ook de vlinder is prachtig.
    Groetjes en heel veel plezier.Veel liefs opa en oma.
  2. Wendy:
    He Eliane en fam,
    Zo te zien en te lezen vermaken jullie je prima op vakantie. Vergeten jullie niet om ook nog een beetje uit te rusten! haha.
    Hier gaat alles goed. Veel plezier nog.
    Groetjes Wendy
  3. Eugene:
    31 juli 2012
    Wat een gave foto's. Fijn dat de kids zich ook zo vermaken.
    Wordt natuurlijk wel tijd om een keer op je luie kont te gaan zitten en genieten van de zon en een koud biertje:)