Reis Mulu naar Kuching

25 juli 2012 - Mulu, Maleisië

Peter had de observatiehut geboekt en ging er om kwart over 5 al uit. Wij hebben lekker uitgeslapen! We waren allemaal om 8 uur wakker. Lekker relaxen en de spullen inpakken, want vandaag helaas hier weg. Het bevalt ons hier erg goed!

Peter heeft niet veel gezien in de hut, en al helemaal geen vogels. Na het inpakken van de rugzakken waren we net op tijd voor het ontbijt. We hebben de tijd en kunnen nog een wandeling door het park maken. We hadden van een gids gehoord dat er kort geleden een nieuwe wandeling was uitgezet. Deze hebben we samen gelopen. Een paar hele mooie vogels gezien. Peter kan in het vervolg beter blijven liggen...

Nog een lunch op Mulu parc en dan is het hier voor ons voorbij. Om half 2 richting het vliegveld met de taxi. We waren ruim op tijd. En ook nog vertraging. We hadden een beetje weinig tijd in Miri voor het overstappen op het vliegtuig naar Kuching. Het lukte allemaal net.

Een goede vlucht naar Kuching, beetje harde landing en voor weinig weer een taxi kunnen regelen naar het hotel. Wat een gaaf hotel! Ziet er erg mooi en schoon uit en heel sfeervol. Na het inchecken direct maar gaan eten, het is al 7 uur. Tegenover het hotel zit James Brooke, een goed eetcafe volgens Nederlanders die we in Mulu tegenkwamen. Niets teveel gezegd, wat hebben we hier heerlijk gegeten. Na het eten nog kort langs het water gelopen en boodschapjes gedaan. Morgen op tijd eruit, gaan we naar Bako National Parc.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl