Relaxen op Redang

4 augustus 2012 - Redang Island, Maleisië

Wauw, wat is het hier genieten! Super weer, mooi strand, lekker eten, mooi uitzicht en goed eten. Peter is op tijd opgestaan om 2 duiken te maken. Wij hebben uitgeslapen en rustig ontbeten. Na het eten lekker zwemmen in de zee. De golven waren alleen niet zo hoog als gisteren middag. Heel veel gezwommen en gesnorkeld in de zee. Peter was om 12 uur terug, lekker even afspoelen en lunchen in het restaurant.

Eliane heeft een voetwassingen genomen die middag, even helemaal relaxen. Lotte geeft een orientatieduik gemaakt met een instructeur en Peter. Ze moest lang wachten voor de eindelijk het water in mocht. Het lange wachten is beloond met veel mooie visjes. Nog even met ons allen in de zee zwemmen. Heerlijk, genieten van de zee, de vele vissen en het mooie weer. Koen heeft nu goed door hoe je moet snorkelen, dus dat gaat super!

Eliane en Lotte zijn naar de kamer gegaan (voelde me niet helemaal goed) en Peter en Koen hebben nog even gesnorkeld. Ze kwamen helemaal enthousiast terug, ze hadden 3 baby haaien gezien in de baai! Een black tipped reef shark. Cool!!! Na het douchen eten en Peter en Koen zijn gaan gamen en Lotte en Eliane hebben nog langs het strand gewandeld. Genieten hier op Redang!

Eigenlijk is 2 nachten te weinig....

1. Ria en Herman:
    6 augustus 2012
    Hoi Eliane,Peter,Lotte en Koen.We hebben weer genoten van jullie laatste reisverhalen.We zien dat jullie vandaag met de boot naar het eiland Tioman gaan en daar een paar dagen heerlijk gaan genieten van het strand en de zee.Heel veel plezier en geniet er van.Groetjes en veel liefs.
  2. Lotte:
    7 augustus 2012
    Hè klep wat hebben jullie een leuke vakantie! Ik wou dat Ik met jullie mee kon naar Maleisië!