Tioman

6 augustus 2012 - Tioman, Maleisië

Op tijd opstaan want om 8 uur staat er iemand voor ons klaar bij de haven die de kaartjes voor de overtocht naar Tioman heeft geregeld. We waren er op tijd, auto op een parkeerplaats voor 4 nachten en de kaartjes ophalen. Nog tijd om wat te eten te kopen, er zat helaas geen ontbijt bij de overnachting (vind het niet zo heel erg!). Om 9 uur zou de boot vertrekken, alleen dit werd een half uur later...

Na 2 uur varen waren we op Tioman. Deze boot gaat langs alle kleine haventjes en wij moeten bij Paya eruit. Hier ligt een bootje klaar om ons naar Melina Beach Resort te brengen. Lotte en Koen voorin de boot! Super om zo aan te komen, wat ziet dit er gaaf uit!!

We kunnen pas om 2 uur in de kamer. Lotte en Koen kleden zich snel om en liggen na 5 minuten al in het water! Wij genieten van het uitzicht en even later van de heerlijke lunch. Daarna kunnen we in de kamer. Wauw, wat een mooi plekje! We grenzen met de kamer aan de tuin van het resort en in de ruime kamer zit een hele grote rots. Lotte en Koen kunnen de rots gebruiken om in het stapelbed te klimmen. Alles uitpakken en de zwemkleding aan, allemaal het water in en genieten van de vissen en het koraal hier!

Na het douchen genieten van de zonsondergang en daarna was er avondeten, een buffet! Super lekker, zelfs Lotte en Koen hebben veel gegeten hier! Ze hadden alleen maar lokaal eten, dus dat zei ons genoeg!

In dit paradijsje kunnen we ons wel een paar dagen vermaken!!